Event projekt

Oferta

Akcje promocyjne w centrach handlowych

Imprezy organizowane w galeriach to część popkultury

Realizowanie akcji promocyjnych w galeriach handlowych jest niezwykle skuteczną formą kontaktu z klientem, podczas którego następuje proces utrwalania marki w jego świadomości. Dziś Twoi potencjalni odbiorcy postrzegają centra handlowe nie tylko jako miejsca, gdzie można zrobić zakupy. Galerie traktowane są również jako ulubione strefy rozrywki, zabaw, czasem nauki i przygody. Dlatego właśnie organizowane w nich wydarzenia są uznawane za jedną z bardziej atrakcyjnych metod marketingowych. Eventy promocyjne znajdują się w pierwszej piątce działań marketingowych firm sprzedających swoje towary w centrach handlowych oraz zarządzających takimi obiektami. Po prostu warto tam być.

Okazja czyni event

Zajmujemy się kompleksową organizacją eventów w centrach handlowych. Dostosowujemy ofertę do okazji, którą chcesz celebrować. Wśród naszych realizacji w galeriach handlowych znajdują się imprezy tematyczne, np. Mikołajki, Wielkanoc, Dzień Dziecka, Walentynki, a także wystawy, koncerty, pokazy mody, wizażu czy stylizacji, akcje społeczne, targi, loterie promocyjne, eventy sportowe oraz spotkania z udziałem największych gwiazd. Każdą z realizacji, w zależności od charakteru, wspieramy działaniami artystycznymi.

Zanim powstanie projekt, na podstawie którego realizujemy wydarzenie, przeprowadzamy analizę Twoich potrzeb oraz możliwości, jakie daje obiekt. Następnie opracowujemy scenariusz eventu. Do naszych zadań należy wykreowanie odpowiedniej scenografii, przygotowanie oświetlenia i oprawy muzycznej oraz zapewnienie obsługi, w tym animatorów, techników oraz hostess. Oferujemy również kompleksową obsługę techniczną. Wykorzystując nasze zaplecze sprzętowe, zapewniamy odpowiednią do okazji scenę oraz nagłośnienie.

Konferansjer prowadzi konkurs w trakcie eventu w galerii handlowej.